A nappali oktatás újraindítása iskolánkban

A hosszú digitális oktatást követően iskolánkban igyekeztünk úgy újrakezdeni a jelenléti oktatást, hogy az ne jelentsen hirtelen nagy leterhelést a tanulóinknak. Ez a tanórákon sok gyakorlást, ismétlést jelentett és ezt a célt szolgálták többek között a természethez, a technikához és földrajzhoz kötődő, játékosabb, könnyedebb formájú programok.
A Madarak és fák napja, azután a Távközlés világnapja, végül Afrika napja alkalmából kaptak- az életkoruknak megfelelő – feladatokat a gyerekek, melyeket önállóan és csoportosan is megoldhattak.
A nyomtatásban kiadott feladatok mellett az iskolarádióban is elhangzó hanganyagok színesebbé, érdekesebbé tették munkájukat.  Mivel ilyen jellegű tevékenységet még nem végeztek, nagy érdeklődéssel, rendkívül lelkesen törekedtek a minél jobb megoldásra.  A helyesen válaszolókat apróbb ajándékkal jutalmazta iskolánk intézményvezetője.