Kirándulás Erdélyben

A határtalanul pályázatnak köszönhetően lehetőségünk volt elutazni 4 napra Erdélybe.

Október 4-én a kora reggeli órákban indultunk. Első megállónk egy aradi iskola volt, ahol egy rövid kis műsort adtunk elő az aradi vértanúk tiszteletére. Aradon ellátogattunk a Vesztőhelyre is. Innen Dévára utaztunk, ahol hegyet másztunk és megnéztük a várat. Ezután ellátogattunk Petőfi körtefájához. Este már fáradtan a sok utazástól és sétától végre a szállásra értünk, ahol egyből birtokunkba vettük a szobáinkat. Mi az egyik padlástéri, 5 személyes szobát kaptuk. Mint a többi estén, aznap is csak 3-4 órát aludtunk. Másnap reggeli után indultunk a Hargitához. Az út egy részét busszal, másik részét traktorral, a végét pedig gyalog tettük meg. Az éjszakai fagy miatt minden tiszta sár volt, de csodával határos módon egyszer sem csúsztam el, pedig a szálláson egy szép eséssel kezdtem a napot. Miután leértünk a Hargitáról elmentünk Székelyudvarhelyre, megnézni a szoborparkot. Másnap a Parajdi sóbányába mentünk le, közel 500 lépcsőfok segítségével. Sok ajándéktárgy közül lehetett válogatni. Aznap esete majdnem az egész osztály összegyűlt a mi szobánkban, együtt néztük az X-faktort, és a szülinapom alkalmából megettük majdnem az összes nasit és csokit. Sajnos eljött az utolsó nap is, és haza kellett indulnunk. Ezen a napon a Tordai-hasadékot jártuk végig. A túra után sok-sok buszozás következett, de a lányok és a fülhallgatóm segítségével sikerült átvészelni. Este 8 óra körül értünk haza és másnapra így sem sikerült kipihenni magunkat.

Nagyon örülök, hogy lehetőségünk volt erre a kirándulásra, és az osztály közös véleménye alapján maradhattunk volna még 1-2 hétig.